Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Viva España...!!!



Μετά το Forza Italia... 
 Viva España ...!!!!

γιατί εσείς - βλέπε Conna - όχι απλά μας το ζητήσατε,αλλά μας στείλατε και παραγγελιές...

Χατήρι το SpIrToKoyto_On Air δεν χαλάει,άσε που πάει με 1000 τα ισπανικά τραγούδια...



Κυρίες,κύριοι και μικρά παιδιά...

Δευτέρα στις 9 το βράδυ

...Viva España...!!!

στο SIN RADIO
( like στη σελίδα μας στο facebook κάνατε  ή να βάλω τις φωνές...??? )



Η εκ_Πομπή
                                  Viva España...9/7/12
_________________


470 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!
    Θα καθίσω στο ανάκλιντρο (θρόνο.. καναπέ.. σκαμνί..ή ότι άλλο μας βρίσκεται..) με τη σχετική φορεσιά και θα σηκώνομαι στα αγαπημένα μου τραγούδια!

    Facebook-κι δεν διαθέτω.. βάλε τις τσιρίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα κοριτσάρα μου...-:)))
    σου έχω πει πόσο σ' αγαπάω ε...???
    μη γίνομαι κουραστική...

    Φάτσαμπουκι μπορεί να μη διαθέτεις,διαθέτεις όμως ένα πανέμορφο,καθαρό πρόσωπο,που το προτιμούμε όσοι σε ξέρουμε, 1000 φορές...
    φιλιά αγάπη μου...-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α έχει και παραγγελιές της Connan? μάλιστα οκ, αν καταφέρω να γυρίσω από τη δουλειά μέχρι εκείνη την ώρα (κάνω περίπου ένα βήμα το λεπτό με αυτή τη ζέστη) θα σας ακούσουμε, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αμα δεν είστε εκεί στις 9 .. κύριε Γιάννη μας .. εσείς θα χάσετε !!!

    Και για να έχουμε το καλό ρώτημα .. έχετε κανα πρόβλημα με τις παραγγελιές ?? όχι απλώς ρωτάω εγώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπλου μου,
    θα σου χω εγώ σαγκρία παγωμένη,μη σκας...
    ( έφτασες καλέ ή ακόμα σέρνεσαι...???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κόννα,
    μη λαχταράς τους παραγωγούς παιδί μου...
    είπαμε οτι δεχόμεθα παραγγελιές...
    πού να δεις τί έχει να γίνει στην τελευταία εκπομπή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάντως ντύνομαι κατάλληλα ... για να είμαι στο κλίμα το βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω ότι είμαι έτοιμη .. πότε ξεκινάμε ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα χα Conna σκίζεις!!
    Θα κάψεις καρδιές απόψε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντιγόνη μου , δεν ξέρω αν θα κάψω καρδιές αλλα είπα να φορέσω κάτι που να ταιριάζει στην περίσταση !!! χιιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχαχαχαχαχαχα...Κόννα...πάρε βεντάλια γιατί σε βλέπω να βγάζεις μπέμπελη με τέτοια ζέστη μέχρι τις 9...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντιγόνηηηηηηηηηη...
    βάλε κοριτσάκι μου κάτι αντίστοιχο κι εσύ...βγάλε τη χλαμύδα και βάλε τα φλογερά...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βιβίκο μου .. έχω συλλογή απο βεντάλιες .. και όλες μαζί να τις κουνώ δεν βλέπω να δροσίζομαι σήμερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έφτασα εγκαίρως, φτιάχνω κάτι πρόχειρο να τσιμπήσουμε κι εδώ είμαστε
    επίσης πρόβλημα κανένα επί παντός βεβαίως, πόσο μάλλον για τις παραγγελιές, εδώ έγινε σκοτωμός στο παρελθόν για μια τέτοια, μόνο λίγο τραβηγμένο βρίσκω το συγκεκριμένο outfit με αυτό τον καύσωνα, θέλει κάτι πιο ανάλαφρο, κορίτσια τα λέμε σε καμιά ωρίτσα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή είναι "φλαμένκα" .. δεν υπάρχει σε πιο "ελαφρύ" ... χάσατε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σπιρτοκουτακι, αναμενω την εκπομπη...καθαριζοντας βεβαιως-βεβαιως...καθε βοηθεια δεκτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπλου...μη σκας ( και από τη ζέστη...)
    δεν θα χορέψουμε μόνο φλαμένκο ή α ...καλή όρεξη...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κόννα...
    κανόνισε να γίνει του Κοεμτζή για ένα φλαμένκο...ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συννεφάκι,
    αχ σε ευχαριστώ...δεν έπρεπε...
    όποτε εσύ βολεύεσαι...
    δεκτή η βοήθειά σου στη φασίνα...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπερα μονος μου ειμαι;

    Εχω φορεσει ενα κουστουμι σπανιολου απο τις αποκριες(εχω ξηλωσει μανικια στο πουκαμισο και εχω κανει το παντελονι βερμουδα - το καπελο δε το φορεσα γιατι εδυσε ο ηλιος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλησπέρα και σε μένα, ο μπάρμαν κάπου κρύβεται, Λύκε Λύκε είσαι εδώ; Σπιρτόκουτο ψάχνεις τις καστανιέτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλησπέρες Συνάδελφε και Conna, πως πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γεια σου Κυριάκο, αν δεν σερβίρουμε εμείς φίλε μου τελικά δεν λειτουργεί κανένα μπαρ μου φαίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αντε βρε μπλου μου .. κανε το καλο και ριξτο στο γυαλό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το σερβις ειναι λιγο αργο νομιζω (μαλλον ο Λυκος τρωει ακομα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τα λέω βρε Κυριάκο μπας και μ' ακούσει κανείς και μου κάνει αύξηση...

    Επίσης εδώ φυσάει ένα πράγμα περιέργως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ετοιμοπόλεμη είμαι ...

    καλησπέρα κουτάκι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλησπέρα Λύκε, Conna τι πίνετε;

    καλησπέρες κι από Παύλο (μιλάει με αρραβωνιάρα - έχει πάρει φωτιά το τηλέφωνο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕVIL και Ντίνα και Ψιψινελ την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να τονίσω κουτάκι μου οτι ... οι feria (κοινώς τα πανηγύρια) στην Ισπανία ξεκινάνε τον Ιούνιο και τελειώνουν Αυγουστο ... οποτε είμαστε ακριβώς την εποχή που πρέπει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλέ ναι, είναι πάλι νυν ή πρώην, τα ξαναβρήκαν - ας όψονται τα κτηματάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εδώ είμαι Conna η μαστίχα σας σε νεροπότηρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπλου εγω περιεργως σημερα δεν εχω μιλησει σχεδον καθολου στο τηλεφωνο!(να παω να το κοιταξω ;ειναι σοβαρο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπλου ρωτάς τι πίνω ????

    ανεπίδεκτος είσαι μαθήσεως !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. α Conna είμαστε για τα πανηγύρια ένα πράγμα; (όχι ότι δεν, αλλά λέμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. θα μάθεις Λϋκε .. σιγά σιγά .. ΟΧΙ νεροπότηρο ... ούτε σφηνάκι ... ποτήρι χαμηλό του ουισκιού με τριμμένο πάγο πληζ .. τσακίσου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λυκε για πιασε 2 Pina Colada μια για μενα και μια για την Ντινα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σπιρτουκουτακι, η Κονα επελεξε μουσικες with extra pa(θ)ion?

    Χαχαχα, θα σου ερθω για βοηθεια αρκει να τελειωσω απο εδω, με ενα ορο...να κανω μπλουμ μετα στο τζακουζι!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Conna βολέψου με το νεροπότηρο μέχρι να πύνει η Ρουσλάνα τα ποτήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τα έκανες μαντάρα μπλου ... κολα πίναμε τη παρασκευή γιατι σίγουρα το μαγαζί που είμασταν δεν είχε μαστίχα.... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Evil λογικό, κάνει όλα τα σχετικά τηλεφωνήματα ο παραγωγός... εμείς θα τα πούμε κάποια στιγμή (όχι δεν είναι απειλή)

    καλέ Cola έπινε προψές όλο το βράδυ η Conna, άντε και τσιμπούσε καμιά πατατούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαιρετίσματα στη Ντίνα δώσε Εβιλ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συγνώμη αλλά μου ξηλώθηκε το τούλι από το μυτερό τακούνι!
    Είδες τι παθαίνεις με τη βιάση;

    Φιλιά σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εδώ τους τέλειωσε η κολα .. μαστίχα θα είχαν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. να δω πως θα χωρέσουμε όλοι στη τζακουζομπανιέρα... εγώ, ο Παναγιώτης, ο Κυριάκος, άλλος κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. evil μου ήλθε μήνυμα έτοιμο το μικρόφωνο θα το παραλάβω αύριο..Βάσης είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. βρε Αντιγόνη .. που τοχες το τούλι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. καλησπέρα Αντιγόνη μας, τι κάνεις αγαπητή μου, εγώ να φέρω τα ραφτικά και τα λοιπά για το τούλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. όλοι άντρες θα είσαστε στο τζακούζι ????????

    ξενέρωτοι !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΝΤΙΓΟΝΆΚΙ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σπιρτοκουτακι, ξερεις....μετα απο το τζακουζι θελω και ενα γλυκακι (τρεχουν τα σαλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλησπερα σε όλους σας......
    α..πάνω στην ωρα της μπανιερας ηρθα.....χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν ακούω..τρέχω για τις ειδικές δυνάμεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ναι Conna ζηλέψαμε τα δικά σας της Πέμπτης βλέπεις...

    Λύκε πιάσε 2 μπύρες έξτρα παγωμένες και για μετά φτιάξε ένα βαρκάρη του Βόλγα να μας βρίσκεται, thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλησπέρα Παναγιώτη, κάνε πιο εκεί σε παρακαλώ γιατί με το ζόρι χωράμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπερα σε οσους δεν καλησπερισα, Φουλη, Λυκε, Εβιλ και Αντιγονη...ξεχασα κανενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ζηλεύουμε μπλου .. ζηλεύουμε ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ετοιμες οι παραγγελίες σας κορίτσια και αγόρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τα μισθά να κανονίσουμε κυρία παραγωγός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλησπέρα Παναή .. καλώς όρισες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παναγιώτη καλησπέρα σου,και καλησπέρες στην Δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Παναγιώτη όρμα .. εχει σουπιές το μενου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Conna καθόλου βρε, το Σάββατο θα τσαλαβουτώ μετά του Παναγή (βοήθειά μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σπιρτόκουτο εγώ δεν είμαι σε καμμία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. conna ....νασαι καλά....καλως σας εβρηκα.....για σενα και δημοσίως να πω....οτι χαρηκα απεριοριστως....


    βαλτες όλες στην φορα τις δικές μου.....κουτακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. τι λες καλέ που δεν έχετε του Λύκου ????? Τοσες σου έστειλα ... και μαζί με το λυκοπουλάκι του !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Conna έχω ντυθεί στα κόκκινα.. μπλέχτηκε το τακούνι αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. που να παρουσιαστώ καλέ; α όχι ήδη είμαι πολύ παρουσιασμένος, δε με βλέπεις στο Avatar μετά της Tamar? στο πριβέ παρακαλώ (επίσης αχνοφαίνομαι στη δική σου που ανέβασες; ή είναι η ιδέα μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Puro Teatro / La lupe


    με πεθαίνει αυτο το τραγούδι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Φουλη, γιατι σουπια? την γνωστη του γενους των μαλακιων? χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κουτακι δική μου θες; με μαγιό η βραδινή τουαλέτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Εχει μία το λυκόπουλο που είμαστε μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Φιλια σε ολους και απο την Ντινα (δουλευει στη σελιδα της και ακουει γι'αυτο δεν ειναι μαζι μας)!

    Λυκο σου εστειλα εγω - η δευτερη που τραβηξαμε βγηκε αλλοπροσαλλη και την σβησαμε!

    Μπλου παρε οποτε θες ,δεν ενοχλεις το ξερεις.

    Λυκε μια χαρα τα νεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. τα μπουτια μου λες να μπέρδεψα ???

    κατσε να τις ξαναψάξω να σου τις στείλω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. χαχαχα, με καλησπέρισες!! ξέρεις εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σπιρτόκουτο ξαναπαίξτο το τραγούδι αυτό (αφού πεθαίνει η Conna), άντε αφιερωμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Λύκε σε περιφρόνησε η Conna;
    Εγώ σαν τα μάτια μου σε έχω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. φουλη σπερα.....με ρωτησε η γυναικα μου γιατι δεν της έκανες add...στο φατσα μπουκ....της απαντησα οτι μαλλον δεν την ειδες......ελπιζω...πα πα πα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. α ρε Παναγή τι τραβάς κι εσύ... από παντού σου έρχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Εμεις τα καημενα που δεν ημασταν δεν θα δουμε φωτο??? στο πηγαδι κατουρησαμε??? χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕVIL σε ευχαριστώ βρε φίλε,το λύκο φωτογραφίζατε τι περιμένατε να βγεί η φωτο νορμάλ.??
    Το μικρόφωνο δεν ξέρω αν το χρησιμοποιήσω αύριο που θα κάνω εκπομπή με το λυκόπουλο,το οποίο μου ετοιμάζει έκπληξη..
    Φιλιά και καλησπέρες στην Ντίνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΦΟΥΛΗ φιλιά

    Κυριάκο δεν ξέρω που ακριβώς, αλλά θα μπορούσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. καλησπέρα κι από μένα
    να με συγχωρείτε αλλά προσπαθώ να σώσω το στέφανι μου με την μοιχαλίδα
    να γλυτώσω και την αλλαγή τίτλου της εκπομπής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. conna...μαζι με τις φωτό δεν στελνεις και εκεινο το μοσχαρακι με τον αρακα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ούτε να τολμήσεις κουτί να βγάλεις φωτογραφία μου χωρίς την έγκριση μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Παναγιώτη πάλι νηστικός είσαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. KOYTAKI .. σου ξανάστειλα τις φωτος του λύκου .. ήταν και στο προηγούμενο μέιλ .. αλλα δεν φόραγες τα γυαλια σου μαλλον !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλώς τον παραγωγό που μου τρώει τις πατάτες μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ε καλά μια πλάτη σε έβγαλε βρε παραγωγέ, μην κάνεις έτσι...

    Λύκε το ότι σέρβιρες γενικώς τα ποτά δεν σε απαλλάσει από τα καθήκοντά σου, φέρε και κανά ξηροκάρπιο ντε, ξεροσφύρι θα τα πίνουμε;

    Conna δε σε βλέπω να σε χορεύεις όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. παραγωγέ Παύλε .. να μου στείλεις τη φωτό μου ... αυτή που τράβηξες με το κινητό σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. λυκε ναι να σου πω με εχουν καλεσει το σαββατο σε ενα τσιμπουσι και δεν τρωω μεχρι τοτε.....καπου στο γαλατσι ειναι το τσιμπουσιον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ευχαριστώ Παυλο το τηλ δεν το πιάνετε;
    εμ μόνο με την αρραβωνιαρα μιλάμε τστστστσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Σπιρτοκουτακι, τις εχω δει αυτες που εχεςι στο μπλογκ! Καμια ολοι μαζι δεν βγηκατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σπιρτόκουτο μισό γιατι τσακώνομαι με το βρωμόγατο που με δάγκωσε..παντόφλες θα το κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. γιαυτην λέω γιατί την ανέβασες χωρίς ρετους από photoshop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Λύκε φώναξε την Εφη να το τακτοποιήσει το βρωμόγατο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. θα παωωωωω θα πάωωωω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. τι ρετους ήθελες να κάνουμε καλε Παύλε ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Conna της Εφης της ετοιμάζω παντόφλες,και στο στεφάνι της μπρελόκ την ουρά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. conna κουνημενη την έσβησα

    κανόνισε να στείλεις πατάτες τηγανητές αν θέλεις μια άλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Aντιγόνη κάνε πιο κει....θέλω κι εγώ θρόνο!!!!! Καλησπέρα είπα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. αμα βολεύεσαι μόνο με πατάτες οκ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ωραιες φωτό.....απο πισω σχεδόν όλες......μονο εσυ με την λιλα προφιλ......τυχαίο...μπαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. καλησπέρα Λίλα τι κάνεις; επίσης σόρρυ για λίγο αλλά πρέπει να ταίσω και να βολτάρω και την ξαδέλφη του Λύκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Παυλη καλησπερα!

    Επρεπε να βγαζατε μπλουζακια διαφημιστικα σαν το δικο σου να τα μοιραζατε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. βρε βγαλτες ολες στην φορα......να γίνει ντόρος να σκασουν οι οχθροί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Γειά σου Βιβή! Ήμουν απούσα last week, αλλά σήμερα δεν γινόταν να λείπω, άσε που τα ισπανικά είναι το καλύτερό μου...! Παραγγελιές δεχόμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. και ο Αρχι-παραγωγός φόραγε το διαφορετικό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. γιαγιακα......πολλα φιλια μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Σπιρτοκουτακι, πως σου το κανανε? V μπροστα? σου βγαλανε πλατη? χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Όποτε θέλετε να πάρω το ψαλίδι να έρθω να σας ξεσκίσω!!! Τις μπλούζες εννοώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. βρε αθλιοι του Ουγκώ ... τόσες μηχανές είχατε την Παρασκευή, κανένας δεν τράβηξε εμένα ???

    φτου σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ηρθααααααααα!!!!
    Διπλή σαμπάνια σήμερα και ελπίζω να μου φυλάξατε μπλουζάκι με βαθύ ντεκολτέ!
    Επίσης ελπίζω να μου περιποιηθήκατε τον Παναγιώτη, ανησυχούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Γεια σου Βιβή μου σε ακούω....επιτέλους αφού πήρα την βοήθεια του κοινού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καλώς την Ελενα και την Ευα !!!

    καλώς ήρθατε κορίτσια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Η Conna με βοήθησε...να μπω στα σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ευχαριστώ Ελενα .. για να ειμαι μεσα στο κλίμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. καλησπέρα και από εμένα σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Δεν έχω ξανθιά ρίζα αλλά δεν ξέρω γιατί δεν το έβρισκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ελενα τίποτα....μην φανταζεσαι....ψυχουλα....εντελώς...

    βρε συ μιας και ηρθες.....εφερες κατι...γιατι μια λυγουριτσα ε..την έχω..αν και δεν τρωω πολυ λογω το σαββατο υπαρχει ταμενο τσιμπουσιον......μετα μπανιέρας.....

    τι να καταλάβεις ε.....ασε..φερε να τρωμε....ουφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. γεια σου Κατ πάνω που θα ρώταγα που είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. χαθηκε να βαλει ενα μελιτζανακι..ε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Γειά σου Conna, γειά σου NOSTOS!
    Αχ Βιβή, έπρεπε να σου στείλω τη λίστα με τα ισπανικά μου να την αναμείξεις με τα δικά σου! Έχω τρελό κόλλημα...
    Τι παίζει με τα μπλουζακια σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Παναγιώτη έφερα, νάτσος και φαχίτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Κατερίνα καλησπέρα - πριν λίγο σε ανέβασα...

    καλησπέρα και σε όλα τα κορίτσια που μπήκαν, σε λίγο και πάλι μαζί σας, πάω το παιδί μια βόλτα κι έρχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Λύκε τι πίνεις και δεν μας δίνεις??
    Που είναι η διπλοσαμπάνια μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. με πιτα....η σκετα τρωγωνται δαυτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Πότε θα είναι η τελευταία εκπομπή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. θα χρειαστείς διπλή εκπομπή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Κατερινιώ καλησπέρα σε σένα στον Αναστάση και στην μητέρα φυσικά που ελπίζω ν'ακούει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Τι σκέτα Παναγιώτη??? Θα σου κόψω και μια χωριάτικη από δίπλα χα χα χααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ρε συ ελενα....ασε τα νατσος και πιασε κανα δυο πιατα απο τα υπέροχα γεμιστα σου που τα ειδα και τρεχουν τα σαλια μου.......γαμω τα γεμιστα......μου...ελα ταχέως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Οποιος πήρε την πιατέλα με τα Νατσος να πάρει την πιατέλα και να φέρει τα νάτσος πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΟΚ Παναγιώτη μου, δίνω τα νάτσος στην Κόννα και σου φέρνω την πιατέλα με τα γεμιστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. να σου πω κουτακι.....μασκα βαζεις στην ...τετοια πως την λενε....την στερνα.....την....αυτηνα....χαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Σας στέλω το poolboy με την Σαμπάνια γιατί μαθαίνω Ελληνικά στην Ισπανίδα βοηθό μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. τζακουτζι....τζακουζι...τζακουσι....τσιμπουσι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Poolboy???
    Μοιάζει καθολου στον Μπραντ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Παναγιώτη χα χα χααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Παναγιώτη σήμερα το σπιρτόκουτο μαγείρεψε κοκκινιστό με μακαρόνια κοπιάστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Παναγιώτη χα χα χααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Γεια σας @ Έλενα, @ Conna, @ Aγαπημένε μου, @ Αντιγονιτσα :)
    @ Φούλη μου, έφυγε η μάνα και εκεί που είχα χαλαρώσει και τεμπέλιαζα έπιασα τις δουλειές πάλι και μπλέχτηκα. ξεσυνήθισα βλέπεις χαχαχα
    @ Γιάννη, χαχαχαχα, μόλις το είδα!! Σε αγαπώ λέμε!! Είχα κάποιες ανησυχίες, αλλά τελικά ευτυχώς δεν είσαι αντικειμενικός χαχαχα! άσε που για να μη με στενοχωρήσεις χαρισες και σε εμένα βραβείο, τι να το πω αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. οχι για να ξερω πως θαρθω......να φερω και ψαροντουφεκο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Αντιγονάκι σε ευχαριστούμε πολύ για την αφιέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Λυκε σηκωσε το τηλεφωνο παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. τσιριμπιμ εφυγε η γατα χορευει η τσιριμπόμ.....πα πα πα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. @ Αντιγόνη μας ευχαριστούμε!!! και σε εσένα αφιερωμένο!!
    @ Λύκε μου έχεις χαιρετισμούς από τον Αρχιμήδη. Η μάνα δυστυχώς Εύβοια πια!! χθες έφυγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. γιαγιακα.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες...για πες...